különCvélemény

Véleménye mindenkinek mindenről van. Így nekem is. Általában nem azonos a többségével, mint ahogy a világszemléletem sem az. Ezt nevezik különcnek? Néha jó, ha az ember megoszthatja a gondolatait, véleményét egyes dolgokkal kapcsolatban másokkal. Én Veletek szeretném megosztani, mindazt, amit a világról, és a dolgokról gondolok. A blogot semmiképpen sem egyoldalú monológnak képzelem. Világ életemben szerettem emberekkel kommunikálni, eszmétcserélni, kultúráltan vitázni. Én felvetek egy témát, elmondom mit gondolok róla, és várom a visszajelzéseiteket, a Ti különvéleményeteket - legyen az akár az enyémhez hasonlóan különC.

Ezt csekkold + !

Friss topikok

  • Turanga Leela: C'est Crepes est magnifique! (2010.10.14. 14:01) Kopasz palacsinta
  • Andie: @Almaspite: Nos hogy ne forgolódj álmatlanul, az eset úgy történt, hogy betette, majd oldalára bor... (2009.05.19. 14:49) Építés és rombolás
  • irredenta vipera: Sleepy, én voltam katona, és tetszik. (2009.05.07. 13:12) Rétes és bakancs
  • Sonja: Nagyon tetszett ez a bejegyzés! Csak így tovább ;) (2008.12.12. 12:02) Fegyverhasználat - vajon mi?
  • Andie: Már teszem is fel a következőt :) (2008.08.27. 10:47) A rab

Felavatás

2008.07.11. 00:05 :: Andie

Hogy szokták mondani? Mindenkinek van, nekem miért ne legyen?

No nem igazán ez motivált, mikor megnyitottam az első blogomat. Régóta, és aktívan figyelem a blogjaitokat, és némelyikbe bele is firkáltam, több-kevesebb népszerűséggel. Általában határozott, néha radikális véleményem van, szinte mindenről. Ha értek hozzá, akkor azért, ha nem, akkor meg főleg :) Ezeket igyekeztem beírni, de vagy elsikkadtak a többi száz hozzászólás között, vagy már túl későn értem a kommentek végére, és a kutya sem látogatta azt a bejegyzést.

Ide viszont kiemelve írhatom a véleményem, és reménykedek, el is olvassátok, mitöbb, hozzá is szóltok. Ahogyan a mottómban is írtam, szerintem a legfontosabb dolog az eszmecsere. Megosztani másokkal a gondolatainkat. Mindig is érdekelt, hogy egyes dolgokról mások mit gondolnak, és miért azt gondolják, amit? Honnan ered a véleményük? Tapasztalatból? Neveltetésből? Vagy csak ezt olvasták, és megyőződés nélkül szajkózzák?

Nem akarok, és valószínűleg nem is fogok egy kiemelt témáról írni, ahogyan sokan csinálják. Szerintem képtelen lennék rendszeresen írni egy és ugyanazon dologról úgy, hogy az végig érdekfeszítő legyen. Ellenben a mindennapokban olyan témák merülnek fel, olyan hatások érnek, olyan gondolatok foglalkoztatnak, amiket talán érdemes lesz byte-okba öntenem, megosztanom Veletek, hogy kitárgyaljuk. Lesz itt olyan írás, ami már máshol is jól körüljárt témát feszeget, csak nekem különCvéleményem van róla. Lesz olyan, ami csak és kizárólag engem érint, de a véleményeteket, tanácsotokat kérném róla. És szeretnék megosztani veletek érdekes, vicces, humoros, tanúlságos történeteket is, a régmúltból, a közelmúltból, netán a jelenből, mely reményeim szerint kicsit szinesíteni fogja a többi bejegyzést.

Nincs semmi hiú ábránd - nyilván nem fogok a régi, nagy, híres blogokhoz hasonló látogatottságot elérni, és törzsgárdát, mitöbb, rajongótábort magam mellé állítani. De remélem, hogy bejáratott, bevált humoros stílusommal, egyéni, néha szarkasztikus gondolataimmal szert teszek itt néhány visszajáró vendégre, legyen ő barátom, avagy kritikusom. Legyen bár véleményed pozitív, avagy negatív egy-egy leendő bejegyzésemről, kérlek oszd meg velem, hisz ebből tanulunk, az építő kritika is hasznos. Csak remélni tudom, hogy a kommentek stílusa legalább az írásokét megközelítik majd, nem vagyok híve a cenzúrának.

A blogmotorral még ismerkedek, nézzétek el, ha az első napokban még túl sablonos a kinézet. Cserébe igyekszek már az első bejegyzésekben is érdekfeszítő témákat boncolgatni!

Köszönöm, hogy itt voltál a blogom felavatásán, azon fogok igyekezni, hogy sűrűn visszanézz! :)

6 komment

Címkék: blog bemutatkozás első felavatás

A bejegyzés trackback címe:

https://minority.blog.hu/api/trackback/id/tr43563066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SevenDeadlySins 2008.07.11. 08:41:26

tipp: ilyenkor nem árt ha már be van tárazva egy két cikkecske is a nyitáshoz, nem szép dolog egy szál beharangozóval éhesen hagyni az ember fiát!

Sok sikert, visszanézek

SevenDeadlySins 2008.07.11. 08:44:56

hopp ELSŐ
mit első, az egész blogban LEGESLEGELSŐ!

sőt mivel életem elsőzése

MEGALEGESLEGELSŐ!


Uhh veled vesztettem el elsőző szüzességemet, tessék megtisztelni az alkalmat egy jó poszttal! legalább két perce nem érkezett semmi:D

Andie 2008.07.11. 09:17:18

Megtisztelsz! :) Egy élmény volt veled az első alkalom :)
Rögtön posztolok egy beigért humoros történetet, aztán irok cikket is!
Köszi a tippeket!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.07.11. 19:05:15

milyen felavatás ez? Hol voltak a meghivók? A koktélok, az ingyenpezsgő, a sajt és a rágcsa? Reklamálni szeretnék :)

Andie 2008.07.11. 19:21:39

szóltam, hogy süsd a palacsintát!!! :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.07.11. 19:46:27

ja hogy az az volt? hát végülis jól éreztem magam :D
süti beállítások módosítása