különCvélemény

Véleménye mindenkinek mindenről van. Így nekem is. Általában nem azonos a többségével, mint ahogy a világszemléletem sem az. Ezt nevezik különcnek? Néha jó, ha az ember megoszthatja a gondolatait, véleményét egyes dolgokkal kapcsolatban másokkal. Én Veletek szeretném megosztani, mindazt, amit a világról, és a dolgokról gondolok. A blogot semmiképpen sem egyoldalú monológnak képzelem. Világ életemben szerettem emberekkel kommunikálni, eszmétcserélni, kultúráltan vitázni. Én felvetek egy témát, elmondom mit gondolok róla, és várom a visszajelzéseiteket, a Ti különvéleményeteket - legyen az akár az enyémhez hasonlóan különC.

Ezt csekkold + !

Friss topikok

  • Turanga Leela: C'est Crepes est magnifique! (2010.10.14. 14:01) Kopasz palacsinta
  • Andie: @Almaspite: Nos hogy ne forgolódj álmatlanul, az eset úgy történt, hogy betette, majd oldalára bor... (2009.05.19. 14:49) Építés és rombolás
  • irredenta vipera: Sleepy, én voltam katona, és tetszik. (2009.05.07. 13:12) Rétes és bakancs
  • Sonja: Nagyon tetszett ez a bejegyzés! Csak így tovább ;) (2008.12.12. 12:02) Fegyverhasználat - vajon mi?
  • Andie: Már teszem is fel a következőt :) (2008.08.27. 10:47) A rab

Fegyverhasználat - vajon mi?

2008.07.11. 12:40 :: Andie

Aszongya: Menekülő BMW-re lőtt egy rendőr a Moszkva téren

Meg azt is mondja, hogy: "A BRFK közleménye szerint a járműre, mint tárgyra leadott lövés a rendőrségről szóló törvény szerint nem minősül lőfegyverhasználatnak."

Nem minősül. Hát minek minősül kedves BRFK? Erődemonstrációnak? Ejnyebejnyének? Dicséretnek? Ha fegyverrel rálövök valamire, az nem fegyverhasználat? Hát mi? nyújtófahasználat? Csúzlihasználat? Optikai csalódás?

Bezzeg ha én tojást dobok a rendőrre - nem dobtam, de tegyük fel - akkor azért bilincsben visznek el, mert közre veszélyes vagyok. A Moszkván éles fegyverrel autók után lövöldözni, hogy a golyó gellert kap, és a falba csapódik, az nem veszélyes, sőt, még nemis fegyverhasználat volt. Jóhogy azt nem tagadják le, hogy rendőr lőtt.

Szerintem alig 1 órával előbb voltam ott, és pont a Szilágyin jöttünk vissza kollegával a hentestől sültkolbizásból. Ha az a geller pont engem pécéz ki...

9 komment

Címkék: rendőr fegyver brfk golyó geller

A bejegyzés trackback címe:

https://minority.blog.hu/api/trackback/id/tr81563647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SevenDeadlySins 2008.07.11. 13:24:04

Lealább annyi öröm az ürömben hogy meg se látszik még egy lyuk a Moszkván, vagy csak tisztogatták a falakat, pattintásos módszerrel. Miért? takarékosság van!

Balesetek vannak, lesznek is mindig, sőt rendőrségi akciókban civilek is meg fognak halni, viszont a rendőrségnek a kötelességem mindent megtenni a kockázat minimalizálása érdekében, bár tegyük hozzá hogy egy terv már csődöt mondott(áttörte blokádot a Duna a gátat, TESCO az árrést és a következő már 18as karikás lenne( új nemzetközi szex bajnokság a tizennyolckarikás játékok!)

szóval lehetett ott valami house doki szintű 'most kell lépni vagy elveszítjük' helyzett, ami be is következett, hiszen még keresik. Köszönjük térfigyelő kamerák, jó hogy ott vagytok minden sarkon!

Na mindegy, ezt sem teszik ki az ablakba( (majd hülyék lesznek, hogy szétlőjék?) csak gyűlik a kontójuk...

nem akartam ezzel kezdeni, mert biztosan lesznek egyesek, akik a rokkant nyugdíjuk és avon tanóácsadóságuk mellett összeesküvéselméleteket szerelnek össze házisufnituningilag mindjárt jelentkeznek egy szál anonim nickbe csavarba és virtuális feljelentést feljelentést lobogtatva hogy itt bizony egy belső ember commentel. S hát hiába tudjuk mindketten ogy ha ők mondják éktelen nagy baromság, ha én akkor wishful thinking, van egy imidzsünk, amit fenn kell tartani* szóval:

nekem ám megtiszteltetés, kihazsnálom a figyelmet. Arra játszok tudod, hogy majd sok-sok év múlva majd mutogathatom az unokáknak, hogy bizony nekem a hölgy dedikált egy commentet. Bezony,:)


*végtelenül sajnálom de rettenetesen meleg van, nyár vam, madarak dalolnak és én meg nem vagyok a jégszívűség lovasszobra, hogy meg se kottyanjon.


Hál istennek ezzel a véleményeddel nem voltál oly nagy különc, keep up!

Andie 2008.07.11. 13:40:17

"nekem a hölgy dedikált egy commentet" - akkor ne az én blogomat mutogasd majd, lévén az esetemben az Andie az Andrew becézése. Nem te vagy az első, akit megtéveszt, dehát ez van. Mióta internet van (15 éve?) azóta ezt használom :P
De egy sört szivesen dedikálok, bármikor :)

SevenDeadlySins 2008.07.11. 13:57:43

jah azóta leesett :P

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.07.11. 19:09:08

hú bocsánat, hogy megzavarom a bimbózó románcot közöttetek :D de két észrevételem van a dologgal kapcsolatban.
1. Sültkolbizás jóság, elcseppen a nyálam :)
2. Szerintem ne bsulj, hogy rálőttek arra az autóra. Végre megérjük, hogy a bömöst nem ajnározzák körbe hangos nyelvcsapásokkal, hanem erélyesen lépnek fel a rendbontók ellen. Persze a technikán lehet még finomitani, de kezdetnek ez sem rossz azért.
Aztán reméljük, szegény kopasz nem azért lesz elbocsátva az állományból, mert rálőtt a kapitány haverjára...

Andie 2008.07.11. 19:20:48

Félreértesz Rékuc, illetve nem fejtettem ki ezt a részét - természetesen maximálisan támogatom, hogy minden maffiózó / bunkó / kötözködő / nepperkedő / dealer / stb bmwst, audist, mercist, akármit kapcsoljanak le. Akár úgy, hogy kilövik a kocsiból, ha megérdemli.
De könyörgöm, ne az életem árán :)

p 2008.08.10. 18:47:35

Ha lettél volna katona, tudnád, hogy a fegyverhasználat alatt csak személyre leadott célzott lövést értünk.

Idézek az Általános katonai kiképzés kézikönyvéből:
"Fegyverhasználat: a fegyver személy elleni alkalmazását jelenti. Nem fegyverhasználat a figyelmeztető, illetőleg a nem személyre irányuló lövés."

Gondolom a rendőrségnél is hasonló a definíció, a törvényben biztosan megtalálható.
Jogilag tehát nem fegyverhasználat a kocsira leadott lövés, ezért mondhatják hogy nem az, de attól még veszélyeztethetett ártatlan személyeket.
A rendőrnek meg remélem van mérlegelési kötelezettsége, és nem lövöldözhet csak úgy össze-vissza.

Andie 2008.08.10. 22:21:32

p: köszönöm a definiciót, valóban nem tudtam ezt ilyen szabatosan. Mindenesetre ha nem betű szerint vizsgáljuk a kérdést, számomra még mindig félelmetes, hogy ha szitává lövik a kocsimat, akkor az nem fegyverhasználatnak minősül.
Ennek nyomán tehát ha én késsel csak a táskáját szabdalom össze valakinek, akkor az nem késhasználat...

p 2008.08.11. 06:35:17

hát igen, egyetértek :)

Sonja · http://sonjawhite.blogol.hu/ 2008.12.12. 12:02:40

Nagyon tetszett ez a bejegyzés! Csak így tovább ;)
süti beállítások módosítása